Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 - Opis produktu
Rybka Flippo to mięciutka, pluszowa gra pamięciowa. Posiada kolorowe łuski do zabawy w a-kuku wykonane z materiałów o różnych stukturach i kolorach. Pod każdą łuską skrywa się niespodzianka w postaci obrazka z morskim stworzonkiem. Dodatkowym atutem są szeleszczące elementy, 2 gryzaczki oraz bezpieczne lusterko. Po skończonej zabawie maluch może przekręcić rybkę i w ten sposób powstaje milutka poduszka.
Podczas zabawy dziecko nauczy się rozróżniania kształtów, kolorów, wizerunków, nazw przedmiotów i zależności pomiędzy obrazkami.
Propozycje zabaw od 6 do 18 miesiąca życia:
- Rybka Flippo jest wykonana z najwyższej jakości materiałów. Jest miękka i świetna do przytulania. Przytulanie pomaga dzieciom nauczyć się kochać, a także pomaga budować poczucie bezpieczeństwa. Aktywność – zmysły, emocje.
- Pokaż dziecku, że może dotykać rybkę w różnych miejscach, aby poczuło różne struktury materiałów. Niech odkryje szeleszczące elementy i grzechotanie. Zachęć do używania gryzaczków. Aktywność – zmysły, motoryka mała.
- Zachęć malucha do przekręcania łusek rybki, abyćwiczyło swoje umiejętności motoryczne. Aktywność – zmysły, motoryka mała.
- Pozwól dziecku obserwować i rozpoznawać własne odbicie w lustrze. Czynność ta pomaga w budowaniu samoświadomości i rozwija poczucie własnej wartości. Aktywność – zmysły, Poczucie własnej wartości.
Propozycje zabaw od 12 do 24 miesiąca życia:
- Rybka Flippo jest gładka i miękka z drugiej strony, dzięki temu może służyć jako duża poduszka. Aktywność – zmysły, emocje.
- Użyj rybki do nauczenia dziecka różnych części ryby (głowa, oko, usta, płetwa, łuski, ogon). Aktywność – umiejętności logiczne.
- Następnie poproś dziecko o wskazywanie odpowiednich części ciała rybki po wypowiedzeniu jej nazwy. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
- Zapoznaj dziecko z nazwami kolorów, wskazując barwy na rybce i je nazywając. Aktywność – umiejętności logiczne.
- Kontynuuj naukę poprzez wypowiedzenie nazwy barwy oraz zachęcanie dziecka do wskazania jej na zabawce. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
- Użyj obrazków na rybce do nauki różnych stworzonek morskich (krab, rozgwiazda, wieloryb, delfin, ośmiornica żółw). Aktywność – umiejętności logiczne.
- Wypowiedz nazwę stworzonka morskiego i poprośc dziecko o jego odszukanie i wskazanie na rybce. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
Propozycje zabaw od 18 do 36 miesiąca życia:
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 1 - nazywanie stworzeń morskich. Odwróć łuskę rybki i poproś o nazwanie zwierzątka, które zostało odkryte. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe.
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 2 - dopasowywanie kolorów. W zabawie może wziąć udział osoba dorosła i dziecko lub 2 dzieci. Każdy gracz odkrywa 2 łuski rybki. Zwycięża ten, który pierwszy odnajdzie oba zwierzątka w tym samym kolorze. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe, poczucie własnej wartości.
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 3 - dopasowywanie zwierzątek. W zabawie może wziąć udział osoba dorosła i dziecko lub 2 dzieci. Każdy gracz odkrywa 2 łuski rybki. Zwycięża ten, który pierwszy odnajdzie takie same zwierzątka. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe, poczucie własnej wartości.
K's Kids to nie są zwykłe zabawki. Daj swojemu dziecku to co najlepsze! Firma K's Kids otrzymała ponad 75 nagród z całego świata za swoje zabawki zaczynając od magazynów dla rodziców, a kończąc na ekspertach w edukacji. Dlaczego? Ponieważ stara się razem z zabawką dostarczyć cenne wskazówki dotyczące korzystania z zakupionej zabawki w taki sposób, aby wykorzystać jej wszystkie walory edukacyjne.
By umożliwić rodzicom zrozumienie, jakie korzyści czerpie ich pociecha z zabawy produktami K's Kids, firma stworzyła Trójkąt Umiejętności. Pokazuje on, czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju: fizycznego, psychicznego i społecznego. To prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący, jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką. Dziewięć ikonek przedstawia poszczególne sfery rozwoju. Trójkąt można odnaleźć na każdym opakowaniu produktów K's Kids.
Co ciekawe, niektóre zabawki są zaprojektowane z myślą o rozwoju niewielu sfer, inne zaś, mają za zadanie kształtować ich większą ilość – wszystko to, zależy od potrzeb i możliwości dziecka znajdującego się na danym etapie rozwoju.
Powyższy tekst jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione.
Wymiary zabawki: ok. 34x28,5x4cm.
Produkt dla dzieci od 12 miesiąca życia.
Nr katalogowy: KA10653
Zabawki - Numer handlowy: 46080
Podczas zabawy dziecko nauczy się rozróżniania kształtów, kolorów, wizerunków, nazw przedmiotów i zależności pomiędzy obrazkami.
- Rybka Flippo jest wykonana z najwyższej jakości materiałów. Jest miękka i świetna do przytulania. Przytulanie pomaga dzieciom nauczyć się kochać, a także pomaga budować poczucie bezpieczeństwa. Aktywność – zmysły, emocje.
- Pokaż dziecku, że może dotykać rybkę w różnych miejscach, aby poczuło różne struktury materiałów. Niech odkryje szeleszczące elementy i grzechotanie. Zachęć do używania gryzaczków. Aktywność – zmysły, motoryka mała.
- Zachęć malucha do przekręcania łusek rybki, abyćwiczyło swoje umiejętności motoryczne. Aktywność – zmysły, motoryka mała.
- Pozwól dziecku obserwować i rozpoznawać własne odbicie w lustrze. Czynność ta pomaga w budowaniu samoświadomości i rozwija poczucie własnej wartości. Aktywność – zmysły, Poczucie własnej wartości.
Propozycje zabaw od 12 do 24 miesiąca życia:
- Rybka Flippo jest gładka i miękka z drugiej strony, dzięki temu może służyć jako duża poduszka. Aktywność – zmysły, emocje.
- Użyj rybki do nauczenia dziecka różnych części ryby (głowa, oko, usta, płetwa, łuski, ogon). Aktywność – umiejętności logiczne.
- Następnie poproś dziecko o wskazywanie odpowiednich części ciała rybki po wypowiedzeniu jej nazwy. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
- Zapoznaj dziecko z nazwami kolorów, wskazując barwy na rybce i je nazywając. Aktywność – umiejętności logiczne.
- Kontynuuj naukę poprzez wypowiedzenie nazwy barwy oraz zachęcanie dziecka do wskazania jej na zabawce. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
- Użyj obrazków na rybce do nauki różnych stworzonek morskich (krab, rozgwiazda, wieloryb, delfin, ośmiornica żółw). Aktywność – umiejętności logiczne.
- Wypowiedz nazwę stworzonka morskiego i poprośc dziecko o jego odszukanie i wskazanie na rybce. Aktywność - motoryka mała, umiejętności logiczne.
Propozycje zabaw od 18 do 36 miesiąca życia:
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 1 - nazywanie stworzeń morskich. Odwróć łuskę rybki i poproś o nazwanie zwierzątka, które zostało odkryte. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe.
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 2 - dopasowywanie kolorów. W zabawie może wziąć udział osoba dorosła i dziecko lub 2 dzieci. Każdy gracz odkrywa 2 łuski rybki. Zwycięża ten, który pierwszy odnajdzie oba zwierzątka w tym samym kolorze. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe, poczucie własnej wartości.
- Zachęć dziecko do gry pamięciowej 3 - dopasowywanie zwierzątek. W zabawie może wziąć udział osoba dorosła i dziecko lub 2 dzieci. Każdy gracz odkrywa 2 łuski rybki. Zwycięża ten, który pierwszy odnajdzie takie same zwierzątka. Aktywność – motoryka mała, umiejętności logiczne, umiejętności językowe, poczucie własnej wartości.
K's Kids to nie są zwykłe zabawki. Daj swojemu dziecku to co najlepsze! Firma K's Kids otrzymała ponad 75 nagród z całego świata za swoje zabawki zaczynając od magazynów dla rodziców, a kończąc na ekspertach w edukacji. Dlaczego? Ponieważ stara się razem z zabawką dostarczyć cenne wskazówki dotyczące korzystania z zakupionej zabawki w taki sposób, aby wykorzystać jej wszystkie walory edukacyjne.
By umożliwić rodzicom zrozumienie, jakie korzyści czerpie ich pociecha z zabawy produktami K's Kids, firma stworzyła Trójkąt Umiejętności. Pokazuje on, czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju: fizycznego, psychicznego i społecznego. To prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący, jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką. Dziewięć ikonek przedstawia poszczególne sfery rozwoju. Trójkąt można odnaleźć na każdym opakowaniu produktów K's Kids.
Co ciekawe, niektóre zabawki są zaprojektowane z myślą o rozwoju niewielu sfer, inne zaś, mają za zadanie kształtować ich większą ilość – wszystko to, zależy od potrzeb i możliwości dziecka znajdującego się na danym etapie rozwoju.
Powyższy tekst jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione.
Wymiary zabawki: ok. 34x28,5x4cm.
Produkt dla dzieci od 12 miesiąca życia.
Nr katalogowy: KA10653
Zabawki - Numer handlowy: 46080
Pytania i odpowiedzi
Ile kosztuje Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653?
Aktualnie w najniższej cenie produkt Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 możesz kupić za 61.00 zł. Cena Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 jest równa sugerowanej cenie katalogowej i wynosi 61.00 zł.
Ile kosztuje przesyłka Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653?
Najniższy koszt przesyłki dla Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 wynosi 16,00 zł
Czy ten produkt jest bezpieczny?
Produkt Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 jest w pełni bezpieczny. Z uwagi na kontakt z dzieckiem, przy jego producji użyto wyłącznie bezpiecznych farb i klejów, nie zawiera BPA ani ftalanów. Posiada oznaczenie CE - deklaracja producenta o zgodności z europejskimi normami.
Dlaczego warto wybrać Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653?
Rybka Flippoto mięciutka, pluszowa gra pamięciowa. Posiada kolorowe łuski do zabawy w a-kuku wykonane z materiałów o różnych stukturach i kolorach. Pod każdą łuską skrywa się niespodzianka w postaci obrazka z morskim stworzonkiem. Dodatkowym atutem są szeleszczące elementy, 2 gryzaczki oraz bezpieczne lusterko. Po skończonej zabawie maluch może przekręcić rybkę i w ten sposób powstaje milutka poduszka.
Zabawki - Numer handlowy: 46080
Aktualnie w najniższej cenie produkt Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 możesz kupić za 61.00 zł. Cena Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 jest równa sugerowanej cenie katalogowej i wynosi 61.00 zł.
Ile kosztuje przesyłka Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653?
Najniższy koszt przesyłki dla Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 wynosi 16,00 zł
Czy ten produkt jest bezpieczny?
Produkt Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653 jest w pełni bezpieczny. Z uwagi na kontakt z dzieckiem, przy jego producji użyto wyłącznie bezpiecznych farb i klejów, nie zawiera BPA ani ftalanów. Posiada oznaczenie CE - deklaracja producenta o zgodności z europejskimi normami.
Dlaczego warto wybrać Pluszowa rybka gra pamięciowa KA10653?
Rybka Flippoto mięciutka, pluszowa gra pamięciowa. Posiada kolorowe łuski do zabawy w a-kuku wykonane z materiałów o różnych stukturach i kolorach. Pod każdą łuską skrywa się niespodzianka w postaci obrazka z morskim stworzonkiem. Dodatkowym atutem są szeleszczące elementy, 2 gryzaczki oraz bezpieczne lusterko. Po skończonej zabawie maluch może przekręcić rybkę i w ten sposób powstaje milutka poduszka.
Zabawki - Numer handlowy: 46080
Dodaj swoją opinię